הסדרי נגישות
מבוא
מרפאת העיניים של ד"ר רכטמן, רופא עיניים מומחה רשתית, המרפאה נמצאת במרכז רעננה וכוללת מיכשור להדמיה וצילום רשתית העין המאפשר לתת למטופלים שירות מלא מבדיקה ואיבחון ועד טיפול במקרה הצורך בתור אחד. אנו שואפים להבטיח כי השירותים הפיזיים והדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
אפשרות הנגישות בתפריט:
- התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
- התאמת האתר לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
- חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
- התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
- התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
- התאמת אתר לעיוורי צבעים
- שינוי הפונט לקריא יותר
- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
- הגדלת התצוגה לכ־200%
- הדגשת קישורים באתר
- הדגשת כותרות באתר
- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
- הצהרת נגישות
- שליחת משוב נגישות
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
דרכי פניה לבקשות, תקלות נגישות והצעות לשיפור:
במידה ומצאתם באתר האינטרנט בעיה בנושא הנגישות או שהנכם זקוקים עזרה, אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך רכז הנגישות של הארגון:
רכזת הנגישות
דגנית
טלפון: 1700-70-10-30
מייל: ehudclinic@gmail.com
הסדרי נגישות במרפאה
- המרפאה נגישה באופן מלא לכל סוגי האוכלוסיות:
- חניון עירוני עם חניה מותאמת לנכים בסמוך וכן חניית נכים בכניסה למרפאה, שהגישה ממנו למרפאה אפשרית עם כסא גלגלים.
- דרך הגישה למרפאה מהרחוב, נגישה לכל
- הכניסה לבניין נגישה ויש שירותי נכים נגישים בקומה של המרפאה
- המעלית מהכניסה או החניון נגישים
- כל שירותי המרפאה, כולל: אזור המתנה, דלפק קבלה, מכשירי ההדמיה וחדרי הטיפולים.
- כאנשי צוות רפואי כל אנשי המרפאה שמחים לעזור במידה ויש בעיה של נגישות כגון מילוי טפסים, התמודדות עם חיות שירות ועוד.
- אפשר ליצור קשר עם המרפאה במייל ehudclinic@gmail.com